mandag, april 23, 2007

Til alle dere engler!

Her kommer endelig et livstegn fra meg! Jeg skal ikke lyve og si at alt er bra nå men jeg har noen gode øyeblikk innimellom heldigvis! Mesteparten av påsken og dagene etter ble preget av at jeg ble veldig syk. Det er på bedringens vei nå men skal gå sykemeldt en liten stund til. Det er jo greit å hente seg inn litt etter noe sånt.
Jeg vil bare takke hver og en av dere så utrolig mye for de skjønne og omtenksomme hilsene deres!!! De har hjulpet meg mer enn dere aner! At det skulle finnes så mange der ute som bryr seg om hvordan jeg har det.....vel, jeg har ikke ord! DERE ER ENGLER ALLE SAMMEN!!!
Hadde alle i verden vært som dere så hadde jorden vært er paradis!!! Tuuusen takk!

1 kommentar:

MODERN COUNTRY sa...

Å, så glad jeg ble for å se at du føler deg litt bedre, av og til da...Ja, man bør verdsette de dagene man føler seg bra. Håper du har nok mennesker rundt deg som kan være til hjelp og støtte de dagene du ikke føler deg på topp. Det kan jo gjøre en verden av forskjell, varm klem fra meg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...