fredag, november 03, 2006

Litt shopping!

Var også innom Fretex for å titte og der fant jeg denne hvite muggen fra Porsgrund . Den måtte selvfølgelig bli med hjem! Svigermor hadde fått nyss om at jeg samlet på kniver med beskaft så hun kom innom med disse. Gjett om jeg ble glad! Så også et stilig gammelt bord på Fretex men det var altfor dyrt! Syns rett og slett det har blitt ganske dyrt å handle der!
Var en tur i butikker etter jobb i går og fant meg litt stasj :-) Er på jakt etter lampetter til å ha på hver side av speilet på badet men det er ikke bare lett! Men jeg fant meg ihvertfall gardin til badet fra Villa Collection . Den er helt skjønn! Fant også noen herlige krukker med sinklokk. De er jo herlige med noe oppi men sikkert også veldig fine som lyslykter! Til slutt ble det litt julebånd og sort fløyelsbånd, også fra Villa Collection. Det gjorde underverker for en sliten kropp! :-)

1 kommentar:

Mia sa...

Den hvite muggen er jo bare herlig. Jeg har "dilla" på mugger og har mange hvite, men ikke maken til din - fasongen er så fin. Er også på utkikk etter kniver som dine. Heldige du!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...