mandag, oktober 30, 2006

Mimrestund

Colargol husker vel alle? Herlige barndomsminner :-)

En annen storfavoritt var "Det var engang et menneske" Gikk ikke glipp av en eneste episode! Alle episodene kan du faktisk få kjøpt her ! Sikkert interessant for dagens barn også!

Og denne da!Mot alle vindar ! Det var en virkelig favoritt! Kjenningsmelodien var så nydelig og ble sunget av hovedrolleinnehaveren Jon English.


Etter jeg gjenoppdaget Barbafamilien så har jeg tenkt endel på mye av det som gikk på TV når jeg vokste opp. Jeg innbiller meg at det var så mange flotte serier før. Kan jo nevne "I ville vesten", "Der elvane møtast" og Dick Turpin (se bildet). Den spennende engelske serien om landeveisrøveren som red rundt i natten! Jeg satt klistret!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja er så enig, det var mange gode filmer og serier før. Og artig å tenke på at når I ville vesten og andre populære serier ble sendt, var det stille i gatene. Alle så jo det samme. Morsomt å huske på. Det var tiden før videoen fantes : )

Anonym sa...

Barnetv var kjempekoselig da jeg var liten - synes det er mye dårligere nå.
Denne siden er superbra for barnetv mimring forresten!
http://home.online.no/~groennsl/barnetvtvseriene.htm (men det kan jo hende du har sett den før?)

Ha en koselig Torsdag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...