mandag, oktober 30, 2006

Hektisk helg!

Denne damen har fulgt meg i mange år nå. Hun har stått på badet fordi jeg ikke har funnet noen annen plass til henne. Har ikke hjerte til å kvitte meg med henne heller. På bildet ser hun veldig fin ut men den er sort med masse irrgrønt som patina. Det var jo så populært for noen år siden men DET orker jeg ikke lenger. Hun skal få en sjanse til. Hadde tenkt å prøve å få til en betong look. Blir det vellykket så får dere se bilde, hvis ikke så....:-)
Helgen har gått unna i en fei! Fredag var vi i bursdag til svigermor. Pakkene fikk pynt av de siste rosene i hagen. De blomster som bare det!!!! Nydelig!
Resten av helgen har gått til prosjekt bad! Lørdag ettermiddag kom mannen inn på badet og sa vi fikk besøk kl. halv 7. Fikk litt panikk da der jeg sto i fullt maleutstyr og huset så ut som ja.....!
Fikk summet meg og ryddet og laget mat, dekket bord og ikke minst dusjet! Det ble en hyggelig kveld tross alt. Kan være greit med litt avkobling og da :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...