onsdag, oktober 17, 2007

Panikk!

Det skjedde det som måtte skje!! Etter lang tids trøbbel med datamaskinen så kollapset den fullstendig! Helt forferdelig! Jeg hater tanken på hvor hjelpesløs jeg følte meg og hvor avhengig man tross alt har blitt av pc'en! Bildene mine var det verste. Alt er borte. Jeg kan ikke fatte at man ikke kan komme seg til fotografen og og få bildene over på papir som før!!! Man kan rett og slett ikke stole blindt på denne saken! Nå er det ordnet men alt måtte legges inn på nytt. Derfor har jeg fått ny e-post adresse. HVIS NOEN SKULLE HA PRØVD Å SENDE MEG MAIL DEN SISTE UKEN SÅ HAR JEG DESVERRE IKKE FÅTT LEST DEN !!!! Prøv da gjerne igjen på denne adressen mettekv@gmail.com
Ja, da fikk jeg den frustrasjonen ut! Phuuuu :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...