fredag, februar 16, 2007

Goooood helg alle sammen!

Heisan, er bare kort innpå for å ønske dere alle en flott helg! Vi drar til fjellet på en mini vinterferie i helgen og det skal bli deilig. Dagene flyr avgårde så det skal bli godt å slappe av litt.
Vil bare takke dere alle for de skjønne kommentarene dere legger igjen! Jeg blir så glad for dem! Det er dårlig med svar og kommentarer fra meg desverre men tiden strekker bare ikke til! Jeg suger til meg alle vennlige ord, det skal dere vite :-)
Kommer sterkere tilbake til uken! Ha det fint så lenge!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en kjempefin vinterferie, kos deg og slapp av.

elin1976 sa...

Ønsker deg og din familie en triveliv vinterferie. Fjellet er ikke feil nå det er vinterferie uansett om det er hele uken eller for en helg. Kos deg masse og slapp av slik at du er klar for en ny blogg uke. Masse klemmer fra Elin:O)

Interiørhuset sa...

Ha en flott vinterferie=)

Anonym sa...

Godt å høre at det er flere som sliter med tiden...god helg og vinterferie;)

Anonym sa...

Kos dere masse på miniferien deres, sikkert vel fortjent!!

Ellie sa...

Ønsker deg en god og avslappende ferie! Idag har jeg fått gave fra min hemmelige venn, og jeg har tror kanskje at det er deg? Vet jo ikke helt om det stemmer, men gaven var uansett helt fantastisk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...