torsdag, september 14, 2006

Fikk ryddet på kjøkkenbenken her om dagen (kremt) så da fikk jeg lyst til å vise dere et bilde jeg har hengende som jeg syns er veldig fint! Ved siden av henger en veldig gammel kaffekvern som pappa fikk da han jobbet for et flyttebyrå fo mange år siden. Er veldig glad i den. Beklager de dårlige bildene men dere får jo et inntrykk da. har masse annet gammelt liggende rundt omkring som jeg kan vise etterhvert.
Dette nydelige glass settet ble satt fram når de serverte ertesuppe i gamle dager. Der var det salt, pepper, sennepsfrø og en ting til som jeg har glemt... Stilig er den ihvertfall.
En nydelig liten kopp...
To søte små mugger fra Porsgrund Porselen.

Jeg blir så utrolig misunnelig på alle loppemarkedturene mange av dere har hatt. Her jeg bor har det vært veldig lite loppemarkeder men det kommer noen i Oktober og da skal jeg være klar! Men jeg fikk lyst til å vise dere noe av alt det gamle jeg faktisk har da. Det er ting fra besteforeldrene mine og mye er hakk og skår i men det bare øker sjarmen syns jeg.
Kaffeservise til åtte i det nydelige stråmønsteret som jeg aldri blir lei av! Et skikkelig saltkar! Har ikke fått pusset toppen ennå men da blir den flott.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...