tirsdag, juni 13, 2006

Dette skal bli et putetrekk med veldig innviklet flettemønster! Skal bli spennende å se om jeg greier å få det til! Det er veldig kjekt å øve seg på slikt mønster når man bare skal strikke en firkant. Syns også at flettemønster er så lekkert!!


Som jeg har nevnt tidligere så er det hage, hus og campingvogn som er prioritert om dagen. Det blir ikke mye tid til annet men sommertoppen til Rebecca er ferdig. Den har vært ferdig en stund men jeg finner ikke stoppenåla mi så jeg kan få festet tråder!!!! Har ikke hatt ork til å dra til byen for å kjøpe ny. Toppen ble også litt kort selvom jeg strikket den i 6 år og tok noen omganger ekstra. Irriterende! Toppen ble jo søt da så jeg skal få gjort den ferdig altså!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...