tirsdag, september 15, 2009

UUPS!

"Vi snakkes snart igjen" sa jeg...... og dermed gikk både våren og sommeren! Milde moses!



Men her kommer altså et livstegn fra meg :-)

Mye har jo skjedd i løpet av den tiden jeg har vært borte. Det er jo litt av greia, at det har skjedd litt vel mye kanskje.

Håper det blir litt roligere fremover nå så jeg får blogget litt igjen.

Har sporadisk vært innom flere blogger men aldri mer enn noen minutter. Jeg har riktignok fått med meg at det har blitt enormt mange nye bloggere!!!! Det er enormt stor forskjell fra da jeg begynte å blogge i 2005 så her har jeg litt av en jobb å gjøre :-)



Stuen i dagslys

For å fremdeles kunne kalle meg en Interiørblogg så fikk jeg lyst til å vise noen bilder fra den ene stuen etter at en viss sofa fra Ikea kom i hus :-) Syns det ble så koselig og nå har jeg begynt å sitte her med pc'en :-) Bildet er fra motsatt side og på kvelden.

Sist men ikke minst; hils på vårt nyeste familiemedlem BØFFEN!
Han er en skikkelig eventyrblanding og bare ni uker.
Trenger kanskje ikke å si at han opptar hver ledige stund vi har for tiden. Skikkelig rampete og utrolig skjønn! Og ja, vi skal på valpekurs!!!!!!!!






God gutten sin det :-)
Til slutt vil jeg bare høre med dere ang. navnet på bloggen min.
Jeg byttet navn fra Metteflettes hobbyblogg til Mitt rom. Etter det har det blitt veldig mange "mitt og mine" navn så jeg føler jeg forsvinner litt i mengden.
Nå er jeg jo heller ikke en rendyrka hobbyblogg lenger så kanskje bare Metteflette?
Hva synes dere da? Meninger mottas med takk :-)
Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld og håper at ikke alle har gitt meg helt opp!!!!


4 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Juhuuuu:)

Koslige bilder fras stuen , og wow for et herlig nytt familiemedlem ! Og hyggelig å ha deg tilbake .

Håper du har hatt en travel , men god sommer iallefall!!

Jeg er litt enig med deg ang .bloggnavn , så mye mitt / lille& rom ( sier jeg som har en butikk med rom -litt før det tok helt av, til mitt eget forsvar , hehehe)
Men jeg kjenner deg igjen på Metteflette , og da vet jeg iallefall hvem jeg skal besøke !!!

Klem og natta søta !!

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med nytt familie medlem..skjønningen... Drømmer også om en ny valp snart...
Flotte bidler fra stua de...

Klem Kerstin

Helene sa...

Er enig med deg ang. blogg-navn.Litt lett for å forsvinne i den store, voksende mengden av bloggere med navn slik som min...., hvite... lille...osv, så Metteflette vil jo være lett gjennkjennelig :O)

Anonym sa...

For meg vil bloggen din alltid hete Metteflette :) å det er jo ingen som heter noe lignende så....
bytt tilbake du.
Hilsen Gunn i Bodø

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...