lørdag, februar 14, 2009

Enmanns Valentin :-)

Selv om det stevner mot vår så har jeg akkurat gjort ferdig et par julestrømper som straks skal til sitt nye hjem! Nå trenger de bare en omgang med strykejernet så er de klare :-)

Til de av dere som lurer på å bestille strømper eller kalenderposer så er det lurt å legge inn bestillinger nå. Da er de klappet og klare til jul og jeg kan ta det litt mer med ro :-)
Det er selvsagt også lov til å ta kontakt hvis det er andre ting dere kunne tenke dere med monogram på.
Jeg er gressenke i helgen så noen veldig romantisk Valentinsdag har det ikke blitt men jeg klarer fint å oppmuntre meg selv jeg :-)


Masse herlige lysrosa tulipaner og en kjempetøff sinkbøtte. Mer skal det ikke til for å muntre opp meg.
Tenkte jeg skulle kjøpe samme bøtta i stor størrelse for å ha paraplyer i. Syns den var kjempestilig!
Håper dere har blitt skjemt skikkelig bort i dag jenter! Ønsker dere alle en fortsatt flott helg!


12 kommentarer:

Perlehvit sa...

Har nok ikke blitt skjemt så veldig bort i dag, men det går jo an å kose seg i eget selskap, her går det i american Idol og kaffe at the moment;)

Kjempefin sinkspann!! Elsket kontrasten mellom de lyserosa tulipanene og sink!!

Ha en fortsatt kjempefin kveld!! Flotte strømper du lager:D

Mitt hvite hus sa...

Jammen måtte jeg ikke lese starten fere ganger for å være sikker på at jeg hadde lest riktig. Julestrømpene dine er nydelige. hva tar du for dem?
Og selvfølegleig må du skjemme bort deg selv litt. Det fortjener du. Sink bøtta di var nydelig og vakre tulipaner.

Kos deg Klemmer Kerstin

Anonym sa...

Ser ikke ut som du blir arbeidsledig med det første :o))

Den bøtta var knallfin.. og de herlige tulipanene!!! Nydelig farge..

Valentine dagen blir ikke feira her.. skulle det skje noe spesielt hadde jeg måttet henge plakater over hele huset for å minne gubben på det :o))

Kos dæ Mette.. klem fra mæ

Crinoline sa...

Nesten som hos oss,dagen ble ikke feiret noe spesielt. Julestrømpene dine er flotte. Likte godt zinbøtten med tulipaner.

JULIEK sa...

Så flotte strømper da : )

Karna sa...

Nydelige julestrømper Metteflette! Og knall tøff bøtte til tulipanene også....

Kjempe lurt å legge inne bestilling nå, så har du noe å kose deg med utover våren og sommeren, istedenfor at det blir "stress" arbeid før jul!

Charlotte sa...

Heisann. Jeg har vært her inne på en liten titt. For en flott blogg du har!

Anonym sa...

Hei! Så flotte julestrømper du lager! Ønsker deg en riktig fin helg! Hilsen fra Mona :)

les belles choses sa...

Hello!
I like your blog! May I put you on my linklist?
The embroidered kids are so cute - where did you take the pattern from? Would it be possible that you send it to me by mail? That would be great.
Regards from Germany,
Angelika

Anita sa...

Du inspirerer meg masse derfor skal du få en award av meg:)
Ta en titt innom bloggen min så ligger den der.
Ha en flott, fott dag:)
Anita.

the Folding chair sa...

Hei,
så dine nydelige julestrømper inne hos silje-sin blogg. Lurer på hvor mye de koster + porto? Med en initial på... takktakk - helt nydelig!

Anonym sa...

Hei!

For noen nydelige julestrømper du lager:)!

Jeg kunne svært gjerne tenkt meg tre stk, med brodert monogram på.
Lager du flere som de inne hos silje-sin blogg?
Må si meg enig med map79, de var absolutt nydelige, og akkurat slik drømme julestrømpene ser ut <3

Ta gjerne kontakt på mail,om du har tid og lyst til å lage tre slike:)

Gydas@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...