onsdag, mars 14, 2007

Litt nytt og gammelt!

Som vanlig rakk jeg ikke halvparten av det jeg skulle rekke i helgen men noe ble det da :-) Her er litt av det nye jeg har kjøpt meg. På Fretex fant jeg en liten tallerken i brunt mønster som jeg samler på og en nydelig liten mugge fra PP. Den herlige tekoppen kjøpte jeg på Kremmerhuset og den passet veldig godt sammen med tallerkenen syns jeg :-) Duken er også ny men skal vise den ordentlig når jeg har strøket den (flau)



Måtte også vise bilde av den herlige Ranuklen jeg kom over på Plantasjen! Nyyyydelig. Legg merke til at snøen begynner å forsvinne i hagen! Jipppi, er så klar for våren nå!

Some of my latest buys! The teacup is new but the brown plate and white mug is old. Looks good together, don't you think? I also love my newest pot plant, Ranukulus. Beautiful!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...