torsdag, januar 18, 2007

Dagene flyr!



Huff, nå er det ikke rare bloggingen på meg om dagen! Tiden flyr bare fra meg. Maler en leilighet for tiden og er ganske pumpa når jeg kommer hjem! Med 3 barn i huset i alderen 5, 10 og 15 år så er det alltid noe som skjer og det er rart ikke utgangsdøra faller ned snart med så mye flying ut og inn! Prøver vel å si at det er ikke så lett å finne roen til å sette igang med noe før sent på kvelden. Har jo så mange prosjekter på gang og enda fler jeg har lyst til å starte!! Det kommer ihvertfall bilder av ting etterhvert! Her er bilde av min nydelige Hortensia som jeg har i kjøkkenvinduet. Utrolig hva litt blomster gjør for humøret :-)

A picture of my beautiful Hortensia in my windowsill.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...