fredag, desember 22, 2006

Siste innspurt!

Dette var en liten stemningsrapport fra meg. Vet ikke om jeg rekker å blogge mer før julaften så jeg vil ønske dere alle en riktig god jul og et herlig nytt år!! Takk for alle herlige kommentarer og hilsener! Håper det blir like inspirerende sammen med dere i det nye året! Stor klem fra Mette :-) Pakkene ligger klare høøøyt oppe :-)
Nissene på skapet er på plass.....

Hylla i gangen har fått litt julepynt......


Jeg har også rukket å ha fødselsdag denne uken. Jeg fyller år 4 dager før julaften så noe selskap er det aldri snakk om men mannen tok meg og barna med på Dolly Dimpels! Det var kos! Må bare vise dere denne flotte lysestaken jeg fikk av min beste veninne! den er gedigen og kjempetung! Syns den var knallfin!



Her er Gråtass genseren til den ene tantegutten min. Begge prosjektene var tidkrevende så det er utrolig deilig å være ferdig!!




Nå er det en stund siden jeg har skrevet noe her! Den siste uken har vært stri! Jeg fikk et maleoppdrag rett før jul selvfølgelig og det endte med at ryggen gikk vrang! Det er første gang jeg har opplevd og det var IKKE gøy. Det er heldigvis bedre nå og det ser faktisk ut som at jeg skal bli ferdig til jul!!! Måtte bare innom nå langt på kveld for å vise dere at jeg faktisk ble ferdig med de strikkede julegavene! Jeg er ganske stolt nå og syns de ble flotte. Her er jakken til tantejenta mi, strikket i alpakka. Deilig og myk!





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...