fredag, oktober 20, 2006

Utfordring fra Sol!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Hva er det med Tussi?" Ole Brum sitatbok.



2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Sofaputen.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
"Senkveld med Thomas og Harald".
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22.30. (Den var 22.21)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Jeg hører Tv'en. Tror det er en film med Ben Stiller.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jeg kikket innom alle bloggene på siden min!
8. Vad har du på dig?
Grå hettegenser og grå velourjoggebukse.Mmmm,koseklær!
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
I går leste jeg så lenge på senga at jeg var helt bevisstløs hele natta men minstejenta bråvåknet fordi hun drømte at en mann ropte "Hei der Tigergutt!" :-)
10. När skrattade du senast?
Tidligere i dag når min besteveninne, søster og jeg drakk kaffe og skravlet.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
2 lampetter, 2 store bilder og et par små hyller.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nei, igrunn ikke. Bortsett fra meg selv da!! :-)
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Litt utenom det vanlige.
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Det var "Maurbølla" forrige søndag sammen med barna. Er like ivrig som de hver gang det kommer en ny film!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jeg hadde sørget for alle i familien vår og barna. Deretter hadde jeg sørget for at ingen barnehjem var glemt eller neglisjert. Det er så vondt å lese om barna i Romania og Russland.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Vel, litt flaut å si men...jeg prater med meg selv veldig mye....på engelsk!!
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
At INGEN misbrukte og mishandlet barn . At alle barn skulle ha en trygg og god barndom med mennesker rundt seg som var glad i dem! Det hadde gjort verden til et bedre sted tror jeg!
18. Tycker du om att dansa?
JA! Alene.....
19. George Bush?
Orker ikke å begynne engang....Håper han forsvinner snart!
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Begge mine barn har de navnene jeg ønsket men hadde jeg fått ei jente til så skulle hun hete Villemo. Syns det er så vakkert!
.22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Trives her da men er ikke helt fremmed for Danmark eller Skottland!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Kom! Pappa, bestemor og bestefar venter på deg!
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Tror de fleste har vært innom denne nå. Sender den videre til de som ikke har fått den jeg!

1 kommentar:

Hulda sa...

Så fine de loppetingene dine var! Skal på loppemarked i dag, er spent. :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...