mandag, oktober 16, 2006

Denne kannen har jeg hatt i mange år. Fikk den av min søster og er veldig glad i den! Den er jo ganske spesiell da. Får vise bilder av flere kanner senere.


Grrrr, nå blir jeg gal! Får ikke til noe på denne bloggen i dag! Den har slått seg helt vrang. Tag-boardet måtte jeg ta bort for der hadde det også skjedd noe merkelig! Så utrolig frustrerende!!!! Men jeg skulle liksom ta imot utfordringen fra Anna om å vise fram det vi samler på. (Unnskyld at det ikke er link til deg Anna men får ikke til det heller!) Jeg elsker kanner og mugger. Her er det bilde av noen av de. De to til høyre har jeg arvet fra bestemor og de to andre har jeg kjøpt selv.

1 kommentar:

A sa...

Vilka fina kannor! Underbara! Det är lugnt, men nu har jag länkat till din samling. ;) Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...