fredag, september 29, 2006

Men nok juletrepynt!! Her er det en ide jeg har kjempesansen for! Jeg syns slike skilt lager veldig god stemning og har bestemt meg for å prøve å lage slike! Håper dette ga litt inspirasjon i første omgang og jeg kommer med mer etterhvert!
Syns også denne ideen var god bare med litt mindre glitter!
Flere kremmerhus......
Disse er jo skjønne da! Engleglansbilder er ihverfall ikke vanskelig å få tak i!
Her tenker jeg dorull. Kan jo ikke være så vanskelig dette?

Hulda hadde en fin ide om å utveksle juleideer! Har begynt å sjekke litt allerede jeg da så her kommer litt inspirasjon.... Har jo ikke rukket å lage noe selv enda så ferdige ting får det komme bilder av etterhvert! Kremmerhus er nydelig og nostalgisk julepynt. Man kan jo velge akkurat hvilken stil man liker. Denne er vel litt glitrete etter min smak men ideen er veldig god!

Kilde: www.christmastraditions.com

1 kommentar:

Lena sa...

Oj for julestemning her var!!!Masse fint du har funnet, og nå er det jammen ikke lenge igjen heller :o)...sukk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...