torsdag, juni 08, 2006

Tar også med et bilde fra trappen der det begynner å bli ganske blomsterrikt nå. Men kjenner jeg meg rett så blir det sikkert mer før sommeren er over. Det er utrolig å koselig det blir med noen potter her og der! Blir i godt humør jeg. :-)


Hadde også lyst til å vise bilde fra inngangspartiet på VÅRT hus. Vi har selv bestemt hvordan huset skulle være. Mannen har bygd det og jeg tok alt innvendig malerarbeid. Er jo litt stolt av det da. Huset har tradisjonelle elementer uten å være kopi av gamle hus. Svalegangen måtte vi ha. Har alltid drømt om det! Vi er kjempefornøyde med huset vårt selv om det er visse ting innvendig som kanskje kunne vært gjort annerledes. Man sier jo at man må bygge 3 ganger før man får alt riktig.....

7 kommentarer:

Ingrid sa...

For et nydelig hus!!! Du er heldig!

Anonym sa...

Kjempefint hus, forestiller meg en benk hengt opp i kjetting, under taket, der en sitter og drikker limonade, slik en ser på am filmer....

Line sa...

Så koselig hus du har!! Jeg har alltid drømt om ha en slik svalegang...

Virre sa...

Utrolig flott hus. Drømmehuset!

Fjellrosa sa...

KJEMPE FIIIIIINT!!!!!! Heldige deg!

Kathrine sa...

For et utrolig koselig hus!Liker velidg godt hagemøblene deres også:)God helg!

Anonym sa...

vilket fint hus
det är lite american style över det.
själv har jag ett brunt timmerhus
ha en trevlig helg med massor av sol och kanske bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...