tirsdag, mai 23, 2006

Til slutt må jeg vise bilde av noen av tulipanene. Det er umulig å ta et rettferdig bilde av de rosa. Fargen blir bare ikke like nydelig som i virkeligheten. I dette bedet vil stauder etterhvert overta. Jeg har en drøm om et Japankirsebær tre i midten av dette bedet..... Vi får se. Jeg bruker jo en formue på denne hagen hver sesong. Men med glede altså!!!!
I dette bedet har jeg pioner og rosen " Maidens Blush" + denne som etterhvert blir dekket av duftende erteblomster. Åh, jeg gleder meg!
Jeg klarer aldri å gå forbi nydelige potteroser! Derfor blir det gjerne en på trappa hvert år. Har etterhvert fått endel roser i hagen men jeg får tydeligvis ikke nok av disse blomstene. Det er jo kjekt med noe som blomstrer hele sesongen da.


Nå har det regnet kontinuerlig siden 17. mai men igår tittet solen frem på ettermiddagen! Da måtte jeg styrte ut i hagen og ta noen bilder. Dette er et gammelt vaskestell som jeg fant i kjelleren til mine besteforeldre. Syns det er så koselig å ha foran inngangspartiet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mye fint du har i hagen din. Likte spesielt godt det gammle vaskestellet, knall stilig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...