onsdag, mars 08, 2006



Nå er det en stund siden det har skjedd noe her desverre. Syke barn og mye jobb har gjort sitt til at det har blitt veldig lite tid til pc'en.
Jeg har så lyst til å lage så mye og har begynt på masse nytt men etter noen runder så legger jeg det fra meg. Det blir liksom ikke som jeg hadde tenkt. Enten er det feil garn eller feil pinner eller så skjønner jeg ikke oppskriften. Det er såååå frustrerende!!! Har jo en mistanke om at det litt på grunn av at jeg er litt for sliten og trøtt når jeg først setter meg ned med noe.... Lengter villt til våren jeg nå etter en skikkelig tung periode med snøkaos og måking. Alt blir liksom dobbelt så strevsomt. Noe har blitt laget da bla. 2 stjernehalser som Tina på Hobbyboden var så snill å legge ut på bloggen sin! Syns de ble kjempefine og barna fikk velge farge. Hmm, ser ut som en nysgjerrig liten finger kom med på det ene bildet :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...